• Свежие комментарии

    • Архивы

    • Рубрики

      • Рубрик нет
    • Мета

    • Адміністрація

      Борак Наталія Анатоліївна-завідуюча

      Наталія Анатоліївна Борак – завідувач ДНЗ №38.

      На посаді завідуючої працює з 2002 року.

      Вища кваліфікаційна категорія, звання «вихователь-методист».

      Нагороджена грамотами Управління освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, Департаменту освіти Вінницької міської ради.

      Завідувач ДНЗ дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника.
      У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
      Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
      Завідувач ДНЗ повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу.
      Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
      Роки, проведені поряд з дітьми…Бачити, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості.
      Чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку? Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
      Завданням педагогічного колективу, який я очолюю понад 12 років є створення умов для розвитку компетентної особистості,поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
      Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
      В своїй роботі педагогічний колектив активно використовує інноваційні педагогічні технології, широко використовує проектні технології, що дає змогу урізноманітнити освітній процес в ДНЗ, зробити його цікавим для дітей, педагогів та батьків, які є повноправними учасниками освітнього процесу в нашому дошкільному закладі.
      Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками.
      Запрошуємо всіх людей, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт. Сподіваємось, що кожен знайде там корисну та цікаву інформацію.

       

      Долганова Ольга вихователь-методист

      Ольга Анатоліївна Долганова – вихователь – методист

      «Якщо твої наміри розраховані на рік-сій жито,
      на десятиліття-саджай дерева, на віки – виховуй дітей.»

      народна мудрість

      В дошкільному навчальному закладі №38 на посаді вихователя – методиста працюю з 2009 року. Моєму професійному зростанню сприяло підвищення кваліфікації на курсах, відвідання обласних та міських семінарів, методичних обʼєднань, постійним джерелом нової інформації завжди були різні фахові видання: журнали «Дошкільне виховання»,  «Палітра Педагога», «Дошкільний навчальний заклад», «Дитячий садок», «Вихователь – методист»….

      Велику увагу завжди приділяю інноваційним формам роботи. Семінари – практикуми проводяться для того, щоб вихователі навчилися, а потім ці знання та уміння використали в своїй педагогічній діяльності.

      Відповідно до річного плану в закладі створені творчі групи, які працюють над вивченням інноваційних технологій, опрацюванням актуальних для дошкільного закладу питань та впровадженням їх в практику роботи з дітьми.

      Методичний кабінет забезпечений методичною літературою відповідно переліку програм та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України.