Відомо навіть малюку,
Як добре жити в дитсадку.
Прийшов — вітайся: «Добрий ранок!»
Мий руки і куштуй сніданок.
Немає часу на ниття,
Бо ждуть цікаві заняття:
Музичне, ліпка, малювання,
Ще й порахуємо старанно,
Розучим вірш, розкажем казку.
Спіймати м’ячик? Та будь ласка!
Що ще? На вулицю — гуляти,
В рухливі ігри дружно грати.
Ось «Гуси-гуси», «Коровай»,
«Автомобілі» — обирай.
Обід. Поспати не забув.
Так не помітно день минув!
В. Чикало (За матеріалами дитячого журналу Жирафа–Рафа)
Наш заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем з 12 годинним режимом роботи з 7.00 до 19.00.
Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми.
В КЗ «ЗДО №38 ВМР» режим гнучкий, достатньо часу відводиться для прогулянок, сну, ігор, занять з обов’язковим чергуванням різних видів діяльності та відпочинку, що відповідає вимогам сьогодення. З дотриманням вимог та врахуванням вікових особливостей дітей двічі на день проводяться прогулянки на свіжому повітрі. Грі, як основному виду діяльності, також відведено чимало часу: до сніданку і після нього, у перервах між заняттями, на денній та вечірній прогулянках.
Збалансованість процесів життєдіяльності та режим роботи груп ДНЗ відповідає вимогам програми розвитку, навчання та виховання дітей. В організації навчально-виховної роботи переважає ігрова модель провідної діяльності дітей з дотриманням структурних компонентів.
Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.00
Ранкова гімнастика 8.00 – 8.10
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.10 – 8.50
Ігри, підготовка до занять 8.50 – 9.00
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.00 – 10.00
Підготовка до прогулянки 10.00 – 10.30
Прогулянка, індивідуальна робота 10.30 — 11.30
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 11.30 – 12.00
Обід 12.200– 12.30
Підготовка до денного сну 12.30 – 12.50
Сон 12.50 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі
гігієнічні та водні процедури 15.00 – 15.30
Вечеря 15.30 – 15.50
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.50 – 16.20
Вечірня прогулянка. Повернення додому 16.20 – 19.00
Режимні моменти . Час.
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.05
Ранкова гімнастика 8.05 – 8.20
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.20 – 8.50
Ігри, підготовка до занять 8.50 – 9.00
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.00 – 10.20
Підготовка до прогулянки 10.20 – 10.40
Прогулянка, індивідуальна робота 10.40 — 11.40
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 11.40– 12.00
Обід 12.00 – 12.30
Підготовка до денного сну 12.30 – 12.45
Сон 12.45 – 15.10
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі
гігієнічні та водні процедури 15.10 – 15.40
Вечеря 15.40 – 16.00
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 16.00 – 16.40
Вечірня прогулянка. Повернення додому 16.40 – 19.00
Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.25
Ранкова гімнастика 8.25 – 8.35
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.40 – 8.50
Ігри, підготовка до занять 8.50 – 9.00
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.00 – 11.00
Підготовка до прогулянки 11.00 – 11.10
Прогулянка, індивідуальна робота 11.10- 12.10
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 12.10 – 12.20
Обід 12.20 – 12.50
Підготовка до денного сну 12.50 – 13.00
Сон 13.00 – 15.20
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі
гігієнічні та водні процедури 15.20 – 15.50
Вечеря 15.50 – 16.05
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 16.05 – 16.45
Вечірня прогулянка. Повернення додому 16.45 – 19.00