КОДЕКС АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
1. Загальні положення
1.1.Кодекс академічної доброчесності (далі — Кодекс) встановлює норми та правила етичної поведінки, професійного спілкування освітнього процесу ЗДО.
1.2. Цей Кодекс розроблений на основі Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про авторське право і суміжні права», «Про видавничу справу», «Про запобігання корупції», Цивільного Кодексу України, Статуту ЗДО, Положення про ВСЗЯО у ЗДО, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Колективного договору та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України.
1.3. Метою створення Кодексу є дотримання високих професійних стандартів, підтримки взаємовідносин учасників освітнього процесу, запобігання порушенню академічної доброчесності.
1.4. Дотримання Кодексу поширюється на всіх учасників освітнього процесу ЗДО.
2. Поняття та принципи академічної доброчесності
2.1. Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.
2.2. Для забезпечення академічної доброчесності в ЗДО необхідно дотримуватися наступних принципів:
3. Забезпечення академічної доброчесності учасниками освітнього процесу
3.1. Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
3.3. Порушенням академічної доброчесності вважається:
4. Види відповідальності за порушення академічної доброчесності
4.1. Види академічної відповідальності за конкретне порушення академічної доброчесності визначають спеціальні закони та даний Кодекс.
4.2. За порушення академічної доброчесності педагогічні працівники ЗДО можуть бути притягнуті до такої академічної відповідальності:
5. Заходи з попередження, виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності
5.1. При прийомі на роботу педагогічний працівник знайомиться із даним Кодексом під розписку після ознайомлення із правилами внутрішнього трудового розпорядку ЗДО.
5.2. Кодекс доводиться до батьківської громадськості на конференції, а також оприлюднюється на сайті закладу.
5.3. Педагогічні працівники в процесі своєї освітньої діяльності дотримуються етики та академічної доброчесності, умов Кодексу.
6. Заключні положення
6.1. Учасники освітнього процесу мають знати Кодекс академічної доброчесності. Незнання або нерозуміння норм цього Кодексу не є виправданням неетичної поведінки.
6.2.Заклад забезпечує публічний доступ до тексту Кодексу через власний офіційний сайт.
6.3. Прийняття принципів і норм Кодексу засвідчується підписами членів педагогічного колективу.
6.4. Кодекс академічної доброчесності ЗДО затверджується педагогічною радою закладу та вводиться в дію наказом директора.