• Свежие комментарии

    • Архивы

    • Рубрики

      • Рубрик нет
    • Мета

    • Рівні можливості для кожного

      inc1«Всім дітям – рівний доступ до дошкільної освіти»

      «Дитина з обмеженими можливостями — не пасивний член

      суспільства, а особистість, що має право на задоволення соціальних потреб,

      на працю, відпочинок, створення сім’ї, доступ до культурних цінностей»

      Семен Грузман

       

      Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання. І передбачає виховання, навчання дитини з особливостями психофізичного розвитку в умовах дошкільного закладу з обов’язковим фаховим психолого-педагогічним супроводом.

       

      Головний принцип інклюзії: «Рівні можливості для кожного»

       

      inc2Позитивні аспекти залучення дітей до інклюзивного навчання:

      • Діти почуваються потрібними, бажаними, стають самостійнішими;
      • Змінюється поведінка, ставлення до навчання та оточуючих;
      • Діти успішно адаптуються в колективі, у них з’являються нові друзі, зникає відчуття ізольованості;
      • Відбуваються швидкі та помітні зміни в розвитку;
      • Навчаються у ровесників соціального досвіду;
      • Здорові діти накопичують позитивний досвід взаємодії;
      • Усі діти сприймають один одного як рівних;
      • Педагоги мають можливість розвинути і продемонструвати свою майстерність і творчість.

       Кроки співпраці:

      • Детальне ознайомлення батьків з ІНП.
      • Знайомство батьків з членами команди (вихователями, спеціалістами).
      • Знайомство родини з іншими батьками.
      • Зустрічі для обговорення прогресу дитини.