• Свежие комментарии

    • Архивы

    • Рубрики

      • Рубрик нет
    • Мета

    • VII Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти — 2016»

      Дошкільний навчальний заклад №38 — переможець конкурсу, проведеного в рамкахVII Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти — 2016» (золота медаль в номінації: «Психосоціальна підтримка дітей та молоді, які опинилися в складних життєвих обставинах»).

      Соціально-політична ситуація в країні спричинила нові виклики перед працівниками дошкільної освіти. Зокрема, виникла необхідність працювати з новою групою громадян – внутрішньо переміщеними особами.  Така робота має бути системною, довготривалою та проводитись на високому науково-методичному рівні. Тому, соціалізацію дітей– вимушених переселенцівв ДНЗ №38 ми реалізовуємо  через створення повноцінного простору для соціально-особистісного розвитку дитини, насамперед через створення комфортного психологічного клімату в групах дошкільного закладу та систему соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві.

      У своєму посібнику автори Борак Н.А. та Яремчук Н.Л. представляють модель організації реального цілеспрямованого процесу у загальному просторі діяльності дошкільного закладу з конкретним змістом, формами і методами роботи, спрямованої на входження дитини у світ конкретних соціальних зв’язків і освоєння соціокультурного досвіду на основі  пізнання нею соціального довкілля та конструювання образу соціального світу.

      Особливістю системи роботи, представленої у даному посібнику є те, що процес соціальної адаптації дітей-мігрантів  проходить в контексті процесу розвитку особистості в цілому і  розглядається з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей.

      Наше завдання в цьому напрямі — надати дитині можливості для активного і творчого прояву себе у соціальному довкіллі, створювати умови для реалізації її потреб, прояву активності, ініціативності та відповідальності. Надзвичайно важливою для процесу, соціалізації є відкритість дошкільної установи, яка покликана активно залучати дитячу спільноту та педагогічний колектив дошкільної установи до соціокультурних зв’язків  із соціумом і задовольняти їхні потреби в контактах із соціальним світом.