НЕТВОРКІНГ У РОБОТІ ПЕДАГОГА: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ АКТИВНИХ І КРЕАТИВНИХ
Здатність педагогів закладу дошкільної освіти задіяти переваги інформаційного простору в роботі з батьками — показник його позитивного іміджу та конкурентоспроможності. Пропоную Вам дізнатись, як ефективно використовувати інтернет-технології в освітній діяльності.
Технології нетворкінгу (від англ. net — мережа, work — робота) дають змогу вивести на новий рівень комунікацію з батьками, а також організувати ділове спілкування батьків та вихователів, практичного психолога, логопеда, медсестри, керівника закладу. Майданчиками для такого спілкування можуть бути різні інтернет-платформи та соціальні мережі, що дають змогу:
Найбільш активно ми використовуємо такі інтернет-ресурси:
Інтернет загалом і Google-інструменти зокрема допомагають педагогам закладів освіти швидко співпрацювати з колегами, ефективно взаємодіяти з батьками вихованців.
Зазвичай сучасні молоді батьки розпочинають день із перегляду електронної пошти. Це дає змогу оперативно доносити до них інформацію й швидко отримувати зворотний зв’язок.
За допомогою ресурсів Google доречно створити інформаційні групи в Google+. У них повідомляють батькам про події, які відбуваються в дитячому садочку. Напередодні заходів надсилають необхідну інформацію, анкети, запрошення. Крім того, педагоги дитячих садків, мають змогу:
Таке цільове спілкування дає змогу визначати коло питань, які найбільше хвилюють батьків, і запрошувати відповідних фахівців, корегувати тему, зміст, час проведення заходу.
Також зручно використовувати в роботі такі сервіси Google:
Спеціалісти з дошкільної освіти створюють власні блоги та використовують їх як специфічну форму організації спільноти користувачів. Вони застосовують цю інтерактивну форму комунікації для поширення інформації про нові педагогічні технології та цікаві розробки завдань для дошкільників. Спілкування через блог дає змогу педагогам:
Найпопулярніші онлайн-платформи:
Як свідчать дослідження, батьки використовують соціальні мережі значно частіше, ніж інші інтернет-ресурси. Тому педагоги можуть обирати конкретні мережі для взаємодії з батьками, аби:
Педагоги співпрацюють з батьками вихованців через соціальну мережу Faceboоk.
Педагоги активно використовують соціальну мережу Viber для спілкування з батьками та швидкого зворотного зв’язку, обміну інформацією в групах, передачі батьками фото та відео життя їхніх дітей, а також вільного спілкування між собою. Переваги мережі:
Сучасні засоби комунікації відкривають педагогам безмежні можливості якнайліпше реалізувати принцип партнерської взаємодії з батьками вихованців.